Termeni si conditii
21 Iul 2016

1. CONDIȚII GENERALE DE ÎNCHIRIERE:

1.1 Pentru a putea inchiria o masina,CLIENTUL trebuie să posede permis de conducere national sau international, valabil de minim 1 an si să prezinte documentul de identitate și un card bancar de credit, valabile și emise pe numele lui.

1.2 Permisul international este obligatoriu pentru situatia in care CLIENTUL detine un permis cu alta scriere decat in alfabetul latin.

1.3 Pentru a închiria si a conduce un autoturism în condițiile standard, vârsta minimă obligatorie este de 23 ani. De asemenea,atat șoferul principal cât și șoferii adiționali, obligatoriu trebuie să dețină un permis de conducere valid,cu o vechime de cel puțin 12 luni.

Eleven 11 oferă posibiltatea de închiriere a unui autoturism persoanelor cu vârsta mai mică de 23 de ani (minim 18 ani) si/sau o vechime a permisului mai mică de 12 luni, în următoarele condiții:

– În cazul în care CLIENTUL sau șoferii adiționali dețin un permis de conducere valabil, cu o vechime mai mică de 12 luni, pot închiria și conduce un autoturism prin achitarea unei taxe suplimentare “Sofer fără experienta” în valoare de 1000 EURO;

-CLIENȚII și șoferii adiționali cu vârsta sub 23 de ani împliniți și cu o vechime a permisului de conducere de minim 12 luni pot închiria și conduce un autoturism prin achitarea unei taxe suplimentare “Taxa pentru șofer tanăr” de 35 Euro pentru fiecare zi de inchiriere.

2. PLATA/ REZERVAREA AUTOTURISMULUI:

2.1 Tarifele sunt stabilite și exprimate în Euro/zi și includ: TVA, asigurare RCA (Asigurarea de răspundere civilă auto), Rovinieta, Asistență Rutieră cu acoperire națională, uleiul și întreținerea Autoturismului, anvelope adecvate, in functie de anotimp (anvelope adecvate sezonului de iarna in perioada 01 Noiembrie – 31 Martie si anvelope adecvate sezonului de vara in perioada 01 Aprilie – 31 Octombrie), suport tehnic 24h/24h.

* Tarifele din tabelul de mai sus sunt per zi de inchiriere.

2.2 Tariful nu include: costul carburantilor, taxe de drum (altele decat Rovinieta, inclusa in pretul inchirierii), orice amenzi primite pentru incalcarea regulilor de circulatie pe drumurile publice si a legislatiei nationale in vigoare, taxe de trecere a podurilor, taxe de stationare in aeroporturi etc. Plata acestor sume revine in sarcina CLIENTULUI.

2.3 Plata integrală se poate face în avans, prin transfer bancar si prin website-ul www.eleven11.ro sau în momentul semnării Contractului de închiriere prin cărti de credit (VISA, MASTERCARD), în EURO și/sau RON calculat la cursul de schimb de vanzare al Unicredit Bank + 1% din ziua efectuării plătii.

Politica de anulare a unei rezervări confirmată si platită în avans

O rezervare plătită în avans, prin transfer bancar sau cu un card (VISA, MASTERCARD) pe acest website, se poate anula în următoarele condiții:

a)Dacă data și ora de ridicare a mașinii este mai mare de 24h față de data anulării, se va rambursa în contul clientului întreaga sumă plătită în avans (in maxim 14 zile lucratoare), MINUS 20 de euro. Cei 20 de euro reprezintă comisioanele bancare + costurile logistice de închiriere.

b)Dacă data și ora de ridicare a mașinii este mai mică de 24h față de data anulării, suma plătită în avans NU se returnează. Clientul va primi un credit voucher pentru întreaga sumă pe care îl va putea folosi la o viitoare rezervare.

*Dacă CLIENTUL dorește să își anuleze rezervarea și dorește să își păstreze suma plătită în avans pentru o rezervare ulterioară, acest lucru se poate face prin emiterea unui credit voucher.

Toate anulările rezervărilor plătite în avans prin transfer bancar se vor anunța în scris la adresa de e-mail reservations@eleven11.ro. Nu se acceptă anularea prin telefon sau prin orice alt mijloc de comunicare.

2.4 Rezervarea Autoturismului este considerată sigură doar dupa acceptul CLIENTULUI privind oferta de inchiriere si dupa ce CLIENTUL va primi “Confirmarea Rezervarii” si codul unic de rezervare prin e-mail.

2.5 Rezervarea va fi confirmată pentru o clasă/categorie de autoturism și nu pentru un autoturism anume. Eleven 11 nu poate garanta o anumită marcă, model, motorizare sau culoare a Autoturismului.

2.6 Dacă la momentul livrării Eleven 11 nu are disponibil un autoturism din clasa pentru care a confirmat rezervarea acestuia atunci va livra un autoturism din clasa imediat superioară clasei din care facea parte autoturismul initial rezervat, fără costuri adiționale.

3. LIVRARE/RETURNARE AUTOTURISM:

3.1 Eleven 11 asigura cu titlu gratuit serviciul de transport (shuttle bus) pentru clientii sai, de la Terminalul Plecari al aeroportului la punctul de lucru Eleven 11 si viceversa, situate in localitatea in care s-a agreat livrarea si returnarea Autoturismului prin semnarea Contractului de Inchiriere.

3.2 Autoturismul inchiriat va fi predat cu o copie conforma cu originalul a talonului pentru a preveni savarsirea de infractiuni.

Eleven 11 SRL se angajeaza sa puna la dispozitia oricaror institutii ale statului, la cerere, talonul in original, in cel mult 48 ore.

3.3 Autoturismul se livrează în stare bună de funcționare, curat și igienizat, fără defecțiuni și fără avarii ale caroseriei sau interiorului, altele decât cele evidențiate în Fișa de Livrare/Returnare Autoturism.

3.4 CLIENTUL ia la cunoștință și verifică starea Autoturismului înaintea semnării Contractului de Inchiriere, iar orice fel de reclamații privind starea acestuia se vor face obligatoriu la Livrare și vor fi consemnate în Fișa de Livrare/Returnare Autoturism, la secțiunea “Livrare”, CLIENTUL fiind direct si integral raspunzator pentru orice daune care nu au fost menționate. Nu se acceptă reclamații/obiecțiuni ulterioare livrării cu privire la starea Autoturismului.

3.5 CLIENTUL se obligă să returneze Autoturismul împreună cu toate documentele, cheile, accesoriile și echipamentele în bună stare (în starea în care le-a preluat), la locul și data convenite în Contractul de Inchiriere.

3.6 La o întârziere mai mare de trei ore față de momentul specificat pentru returnarea Autoturismului în Contractul de Inchiriere, LOCATORUL își rezervă dreptul de a informa Poliția despre furtul Autoturismului, excepție facand cazul în care CLIENTUL notifică Eleven 11 despre dorința sa de a prelungi perioada de închiriere.

3.7 În cazul returnării Autoturismului pe timp de noapte sau murdar, când identificarea eventualelor daune este imposibilă, garanția se deblochează în termen de 2 zile lucrătoare, după ce LOCATORUL a avut la dispoziție toate condițiile pentru a inspecta Autoturismul.

3.8 Livrarea si Returnarea autoturismului va fi realizata in timpul programului de lucru Eleven 11 (08:00 AM – 18:00 PM). In cazul in care Livrarea sau Returnarea are loc in afara acestor ore sau in timpul zilelor calificate ca sarbatori legale se va percepe o taxa in valoare de 10 Euro pentru Livrarea sau Returnarea in afara orelor de program, respectiv 25 Euro pentru Livrarea sau Returnarea in timpul zilelor calificate ca sarbatori legale.

3.9 Returnarea Autoturismului intr-un alt oras decat cel din care a fost livrat este posibila doar cu acordul in scris al Eleven 11 si in functie de disponibilitatea de dislocare. Pentru acest serviciu se aplica o taxa de dislocare “One Way Rent” in functie de orasul in care se doreste a se realiza Returnarea si orasul din care a fost facuta inchirierea.. Tarifele acestui serviciu sunt prezentate in tabel:

4. UTILIZAREA AUTOTURISMULUI:

4.1 CLIENTUL își asumă raspunderea totală (financiară, civilă și penală) pentru nerespectarea condițiilor stipulate în Contractul de Închiriere.

4.2 CLIENTUL se angajează să conducă Autoturismul respectând toate dispozițiile legale privind conducerea unui autoturism pe drumurile publice si accepta că Autoturismul nu va fi utilizat:

a) în contravenție cu regulile de trafic, vamale, legale etc;

b) pentru transportul de pasageri sau orice fel de marfă contra unei remunerații sau pentru a împinge sau a remorca orice alt vehicul, remorcă sau alt obiect;

c) în timp ce șoferul Autoturismului este sub influența alcoolului, drogurilor sau oricăror alte substanțe interzise;

d) în orice fel de cursă, test, concurs, în off-road, ca autoturism școală sau la activități vânătorești sau în orice activitate ilegală;

e) pe drumuri semnalizate ca si inchise circulatiei publice, încărcat peste sarcina maximă admisă sau peste numărul maxim de pasageri, specificate în talonul mașinii;

f) în zone inundate sau la traversarea unor cursuri de apă;

g) altfel decât conform instrucțiunilor și recomandărilor producătorului Autoturismului pe care CLIENTUL le primeste la livrarea acestuia.

4.3 Autoturismul va fi folosit exclusiv pe teritoriul României, trecerea graniței fiind posibilă doar în cazul în care LOCATORUL își dă acordul scris printr-un document în care se stipulează expres acest lucru, prin blocarea unei garantii suplimentare pe un card de credit emis pe numele titularului rezervarii (VISA sau MASTERCARD) si achitarii unui tarif pe zi (stipulat in prima pagina a Contractului) pentru fiecare zi petrecuta in afara teritoriului Romaniei.

În afara teritoriului României, Eleven 11 nu oferă asistență rutieră CLIENTULUI. Prin urmare, acest serviciu nu este inclus în costul închirierii. Costul repatrierii Autoturismului până la granița României va fi suportat integral de către CLIENT.

Parasirea teritoriului Romaniei cu Autoturismul inchiriat se poate face doar in urmatoarele tari apartinand Uniunii Europene: Ungaria, Bulgaria, Austria, Cehia, Slovacia, Grecia. Avand in vedere ca serviciul Cross Border nu este disponibil pentru toate categoriile de autoturisme, CLIENTUL declara ca a verificat disponibilitatea acestui serviciu inainte de confirmarea rezervarii.

4.4 Autoturismul nu poate fi condus decât de semnatarul Contractului de Închiriere sau numai de o persoană specificată în Contractul de Închiriere și autorizată de către Eleven 11.

4.5 CLIENTUL nu va lăsa în nici un fel de circumstanțe ușile, geamurile, portbagajul sau autoturismul deschis și nu va lăsa în nici un caz cheile sau actele mașinii în Autoturism.

4.6 În caz de defecțiune sau orice altă stricăciune, reparația mașinii trebuie făcută de către un service autorizat desemnat de LOCATOR, numai cu știința, acordul si in baza instrucțiunilor LOCATORULUI.

4.7 CLIENTUL nu poate sub nici o condiție să vândă, închirieze sau să garanteze cu Autoturismul.

4.8 În caz de accident/incident sau defecțiune, CLIENTUL are la dispoziție numărul de telefon pentru Asistență Tehnică NON-STOP 0040.374.779.709 și se obligă a informa fără întârziere LOCATORUL, care îl va asista și îi va oferi instrucțiunile necesare.

5. ASIGURĂRI/RESPONSABILITĂȚI:

5.1 Autoturismul este asigurat pentru daune cauzate terților pe perioada menționată în Contractul de Închiriere.

Prin semnarea Contractului de Închiriere, CLIENTUL accepta termenele si conditiile de asigurare cu fransiza (Collision Damage Waiver – CDW) cuprinse in Sectiunile 4 si 6. si prin care se reduce, indiferent de partea culpabila pentru producerea evenimentului asigurat, responsabilitatea financiara a acestuia la o suma minima obligatorie pentru furtul sau avarierea Autoturismului inchiriat. Suma minima obligatorie reprezinta fransiza de asigurare (excess) care este echivalentul garantiei ce face obiectul Sectiunii 6 de mai jos.

5.2 Asigurarea personală a CLIENTULUI, a pasagerilor, a bagajelor sau a oricăror bunuri nu face obiectul Contractului de Închiriere si nici nu este acoperita de asigurarea Autoturismului. LOCATORUL nu raspunde de niciun prejudiciu sau deteriorare ale celor de mai sus.

5.3 În cazul în care, ca urmare a utilizării Autoturismului, se ridică pretenții față de LOCATOR, CLIENTUL îl va exonera pe LOCATOR de orice răspundere. LOCATORUL nu este răspunzător pentru nici un fel de prejudicii sau pierderi ale CLIENTULUI și de nici un fel de prejudicii sau daune produse din culpa CLIENTULUI.

5.4 În caz de accident, furt total sau parțial ori distrugere a Autoturismului din vina CLIENTULUI (exclusiva sau comuna), fapta confirmata de catre autoritatile abilitate , CLIENTUL raspunde cu suma retinuta cu titlu de Garanție, cu exceptia cazurilor in care daunele provocate in caz de accident, furt total sau partial ori distrugere nu sunt acoperite de politele de asigurare, fiind expres excluse si mentionate ca atare in cuprinsul Contractului de Închiriere.

5.5 Garantia nu va fi returnată, ori va fi restituita numai partial in cazurile expres prevazute de art. 6.4 din Contractul de Inchiriere.

5.6 Garantia se poate constitui ca o fransiză la asigurare pentru situatiile in care se produc riscuri asigurate din culpa CLIENTULUI. CLIENTUL este pe deplin responsabil și trebuie să plătească toate daunele, costurile și/sau pierderile dacă șoferul se află sub influența alcoolului sau al drogurilor, dacă nu s-a respectat oricare din condițiile prezentului Contract, precum și în cazul în care nu prezintă documentele necesare eliberate de Poliție (în caz de furt, accident sau orice alt incident).

5.7 În caz de infracțiune, CLIENTUL este responsabil civil, penal și financiar. În caz de furt, dacă CLIENTUL nu predă cheile și actele Autoturismului, precum și dovada furtului (procesul-verbal) eliberat de Poliție, CLIENTUL este responsabil în totalitate: financiar, civil și penal, toate asigurarile pierzandu-si valabilitatea in aceasta situatie.

5.8 În cazul nereturnării Autoturismului la data prevăzută în Contract sau a folosirii Autoturismului peste termenul de închiriere, fără o aprobare prealabilă scrisă în acest sens de la LOCATOR, CLIENTUL își asumă responsabilitatea totală (financiară, civilă și penală), obligându-se să plătească închirierea Autoturismului pînă la data recuperării sau returnării acestuia și să achite toate cheltuielile LOCATORULUI pentru recuperarea Autoturismului. Această faptă constituie infractiune și se sanctionează conform legislației în vigoare. Dupa momentul prevazut in prezentul Contract pentru returnarea Vehiculului plus o ora, nicio asigurare nu mai este valabila.

5.9 Nerespectarea obligațiilor menționate în paragraful de mai sus duce la încetarea efectului asigurărilor, iar răspunderea pentru daunele provocate revine în totalitate CLIENTULUI, inclusiv venitul nerealizat pe perioadă imobilizării Autoturismului închiriat.

Eleven 11 nu va raspunde decat pentru faptele ilicite savarsite cu vinovatie prin exercitarea serviciului pus la dispozitia CLIENTULUI, exceptand situatiile in care paguba a fost provocata de CLIENT, cu intentie sau din culpa grava,cand paguba a fost cauzata de starea de sanatate a CLIENTULUI sau fapta unui tert.

Prejudiciile cauzate de simpla imprudenta sau neglijenta vor exonera Eleven 11 de raspundere in cea mai mare masura posibila, iar CLIENTUL intelege sa fie exclusiv raspunzator pentru prejudiciile cauzate direct sau indirect, partial sau total de comportamentul sau, renuntand a solicita orice fel de despagubiri de la Eleven 11.

6.GARANTIA /SERVICIUL “RISC 0”

6.1 La întocmirea Contractului de Închiriere, CLIENTUL trebuie să blocheze o Garanție cu o valoare între 200€ și 2.000€.

6.2 Suma blocată cu titlu de Garanție se stabilește în funcție de clasa (categoria) autoturismului rezervat, evidențiată în Voucherul (Confirmarea) de Rezervare și în Contractul de Închiriere, CLIENTUL cunoscand valoarea Garantiei anterior incheierii Contractului de Închiriere.

6.3 Garanția îi va fi returnată integral CLIENTULUI, daca:

a) Autoturismul este returnat fără avarii, altele decât cele evidențiate în Fișa de Livrare/Returnare Autoturism, la secțiunea “Livrare”;

b) In caz de avarii/daune ale Autoturismului cauzate de către terți, CLIENTUL prezintă toate documentele necesare conform situației respective și care atestă nevinovăția lui (în Cap.7 al Contractului de Închiriere, sunt evidențiate documentele necesare);

c) Autoturismul nu este returnat excesiv de murdar (detalii în art. 8.3);

d) Autoturismul a fost returnat cu aceeași cantitate de combustibil cu care a fost livrată, evidențiată în Contractul de Închiriere sau în Fișa de Livrare/Returnare Autoturism;

e) Accesoriile (ex. GPS, scaun copil, lanturi de zapada, etc) predate împreună cu Autoturismul în momentul livrării, să fie returnate în stare de funcționare,fără avarii sau defecte, altele decât cele evidențiate în Fișa de Livrare/Returnare Autoturism la secțiunea “Livrare”;

6.4 Întreaga sumă reprezentând Garanția sau o parte din aceasta nu va fi returnată în cazul în care:

a) Autoturismul prezintă defecțiuni sau avarii, zgârieturi sau deteriorări ale vopselei, caroseriei sau interiorului (tapițerie, bord etc.), jante îndoite, fisurate, cauciucuri defecte sau orice alte avarii și defecte,altele decât cele evidențiate în Fișa de Livrare/Returnare Autoturism, la secțiunea “Livrare”. Cuantificarea daunelor se va realiza prin raportare la serviciul international on-line AUDATEX, iar Eleven 11 are obligatia de a pune la dispozitia CLIENTULUI,in format electronic, prin e-mail, la adresa mentionata in cuprinsul prezentului Contract, un extras al raportului AUDATEX, anterior momentului incasarii sumei din garantie. Clientul declara ca este de acord cu aceasta metoda impartiala de cuantificare a daunelor.

b) CLIENTUL nu returnează cheile, actele și orice alte accesorii primite odată cu Autoturismul la preluarea acestuia;

c) Returnarea Autoturismului nu se face la ora și locul stabilit între părți (excepție face cazul când CLIENTUL înștiințează LOCATORUL și LOCATORUL își dă acordul scris asupra modificării datei și locului returnării Autoturismului);

d) În momentul returnării Autoturismului, starea tehnică a acestuia nu corespunde cu cea din momentul preluării de către CLIENT sau dacă cutia de viteze sau motorul prezintă avarii datorită utilizării neadecvate fie vizibile si recunoscute de CLIENT, fie constatate prin evaluarea in service autorizat in cel mult 48 de ore lucratoare de la momentul returnarii Autoturismul, CLIENTUL avand dreptul de a fi informat prin e-mail, la adresa de e-mail furnizata in cuprinsul prezentului Contract, despre momentul si locul efectuarii evaluarii, la care are dreptul sa participe;

e) CLIENTUL nu a respectat condițiile de mai sus prezentate sau alte obligații ce îi revin prin semnarea Contractului de Închiriere, in urma carora s-au produs prejudicii Autoturismului;

f) In cazul in care autoturismul inchiriat este returnat cu daune, altele decat cele evidentiate in Fisa de Livrare/Returnare Auto, in sectiunea „Livrare”, clientul are olbigatia sa prezinte la returnarea autoturismului Procesul-Verbal Constatator, Anexa 2 (pentru compania de asigurări), precum și Autorizația de Reparație (toate cu semnătura ofițerului de Poliție și ștampila secției de Poliție).In caz contrar, intreaga garantie va fi incasata.

6.5 Serviciul Risc 0 poate fi achiziționat la tariful menționat în Contractul de Închiriere, calculat in functie de numarul de zile de inchiriere si de clasa masinii rezervate, cu o valoare cuprinsa in intervalul 15 si 100 euro / zi, și reprezintă un angajament opțional al CLIENTULUI prin care acesta:

a) Își reduce reponsabilitatea financiară la 0 în caz de daună din propria vină sau din vina unui autor necunoscut;

b) Beneficiază de autoturism de înlocuire oriunde pe teritoriul României în maxim 4 ore de la anunțarea incidentului/accidentului;

c) Beneficiază de Asistență Rutieră non-stop pe teritoriul României;

d) Reduce valoarea Garanței standard la valoarea de 0 Euro;

e) Beneficiază de masă și cazare sau contravaloarea transportului pană la domiciliu decontat de Eleven 11 în valoare maximă de 70 Euro, in cazul in care intervine unul dintre riscurile asigurate.

Pentru decontarea cheltuielilor de masă și cazare sau transport până la domiciliu (doar pe teritoriul României), CLIENTUL trebuie să predea la returnarea Autoturismului Factura Fiscală reprezentând cheltuielile efectuate, care obligatoriu trebuie să fie emisă cu datele de identificare ale companiei Eleven 11 menționate în Contract.

6.6 Serviciul Risc 0 NU ACOPERĂ situațiile in care CLIENTUL:

a) A condus sub influenţa alcoolului, drogurilor sau oricăror alte substanţe interzise de lege;

b) Nu a oprit Autoturismul IMEDIAT după producerea unui accident/incident provocând daune/avarii suplimentare acestuia;

c) În caz de accident, nu a anunţat organele de Poliţie sau alte organe abilitate și nu a obţinut procesul-verbal de constatare;

d) Nu a anunţat în maxim 12 ore Eleven 11 despre evenimentul rutier produs şi nu a completat la returnarea Autoturismului declaraţia pe proprie răspundere privind împrejurările producerii accidentului/incidentului;

e) A utilizat Autoturismul în scopuri ilicite/ilegale, cum ar fi contrabanda, transportul ilegal de articole sau bunuri, furtul, etc;

f) A condus Autoturismul cu sarcina depăşită, a folosit Autoturismul pentru împingerea sau remorcarea altor vehicule, remorci sau a altor obiecte sau a transportat persoane peste capacitatea maximă a Autoturismului, contrare certificatului de înmatriculare;

g) A condus Autoturismul pe drumuri nemarcate pe Harta Oficială a României, neasfaltate sau accidentate (forestiere), pe drumuri inchise circulatiei publice, în zone inundate sau la traversarea unor cursuri de apă, rezultând daune/avarii produse Autoturismului închiriat;

h) A utilizat Autoturismul în concursuri, curse sau teste auto rezultând daune/avarii produse Autoturismului închiriat;

i) A utilizat neadecvat (contrar specificațiilor producătorului) sau distructiv Autoturismul, fapt ce a avut drept consecinţă o daună a motorului, a cutiei de viteze, a roţilor,a cauciucurilor sau a spaţiului interior al Autoturismului;

j) În caz de furt al Autoturismului, cand nu predă către Eleven 11 cheile şi documentele Autoturismului, cand nu preda dovada furtului (procesul-verbal) întocmită de către organele de Poliţie abilitate şi declaraţie pe proprie răspundere cu privire la împrejurările producerii evenimentului;

k) A condus în afara graniţelor şi teritoriului României, fără acordul prealabil scris al LOCATORULUI;

l) A permis, cu voia sau fara voia sa, conducerea Autoturismului de o persoană neautorizată de Eleven 11 prin Contractul de Închiriere, demonstrat prin Documentele Oficiale întocmite de organele abilitate ca urmare a unui accident/incident;

m) A alimentat Autoturismul cu alt carburant decât cel indicat de producător (notat în certificatul de înmatriculare) si evidentiat pe partea exterioară și interioară a capacului rezervorului, fapt ce atrage după sine obligația CLIENTULUI de a suporta integral costul de tractare, reparație, realimentare corespunzătoare, perioada cât autoturismul este imobilizat în service din cauza daunelor produse și taxa de administrare (reprezentand costuri administrative precum resursa umana, timp, combustibil, taxe si impozite,etc pentru gestionarea si rezolvarea cazului) ;

În cazul în care CLIENTUL a achiziționat Serviciul Risc 0 și a produs o daună/avarie la Autoturismul initial inchiriat, la primirea unui autoturism de înlocuire va trebui să achite contravaloarea sau diferenta Serviciului Risc 0, dupa caz, pentru noul autoturism primit, la tariful menționat în Contract, altfel Eleven 11 va bloca o Garantie standard aferentă clasei (categoriei) Autoturismului rezervat.

7.ACCIDENTE/INCIDENTE, AVARII SAU FURT:

În caz de accident/incident sau furt/tentativă de furt dovedită printr-un Document Oficial eliberat de organele abilitate, CLIENTUL are urmatoarele obligatii, inlcusiv daca a achizitionat Serviciul Risc 0:

a) să nu abandoneze Autoturismul și să respecte legislația privind părăsirea locului accidentului;

b)să ia toate măsurile posibile pentru limitarea pagubelor produse;

c)să informeze fără întârziere Poliția, de pe raza localitătii în care s-a produs accidentul / incidentul, în vederea constatării accidentului / incidentului și întocmirii formelor legale;

d)să anunțe LOCATORUL despre producerea oricărui accident/incident, incendiu, furt sau tentativă de furt, chiar dacă paguba este numai parțială, la numărul de asistentă NON STOP 0040.374.779.709, în maxim 12 ore de la producerea accidentului/incidentului;

e)să obțină de la Poliție Procesul-Verbal Constatator, Anexa 2 (pentru compania de asigurări) și Autorizația de Reparație (toate cu semnătura ofițerului de Poliție și ștampila secției de Poliție).

f)să predea LOCATORULUI cheile și actele mașinii, precum și actele enumerate la punctul anterior (punctul e);

g)să predea reprezentantului Eleven 11, la returnarea Autoturismului, Declarația de accident/incident (aflată în torpedoul Autoturismului) completată conform realității privind împrejurările în care s-a produs incidentul/accidentul cu Autoturismul închiriat.

8. TAXE/PENALITĂȚI:

8.1 Prima oră de întârziere față de ora returnării este gratuită. Intarzierea cu mai mult de 1 oră se sanctioneaza cu echivalentul unei noi zile de închiriere, plus echivalentul serviciilor adiționale, la tarifele stipulate în Contractul de închiriere.

8.2 Garantia se poate constitui ca o fransiză la asigurare, pentru situatiile in care se produc riscurile asigurate, numai in cazurile in care vina incidentului apartine CLIENTULUI si/sau sunt provocate de autori necunoscuti, excepție facand situația în care CLIENTUL plătește Serviciul Risc 0, acesta nemaifiind răspunzător pentru cazurile în care vina daunei/incidentului îi aparține, în condițiile descrise în Capitolul 6 al Contractului de Închiriere.

8.3 Prețul de închiriere și de asemenea Garanția sunt calculate pe baza prețurilor puse la dispoziția CLIENTULUI în Contractul de Închiriere și vor fi plătite în avans la Livrarea Autoturismului. Plata făcută la momentul închirierii nu poate, sub nici o condiție, să fie folosită pentru prelungirea perioadei de închiriere. Dacă CLIENTUL dorește să prelungească perioada de închiriere, trebuie să obțină în avans aprobarea scrisă a LOCATORULUI și să plătească în avans orice prelungire a Contractului de Închiriere. În cazul în care CLIENTUL nu achită factura la data emiterii, acesta va achita penalități de 0, 5% din valoarea facturii pentru fiecare zi de intarziere.

8.4 Dacă Autoturismul se returnează înainte de expirarea perioadei de închiriere, sumele plătite în avans nu se returnează. Pentru ca apreciem clientii nostri, in acest caz se va emite un voucher echivalent cu valoarea neutilizata ce va putea fi folosit oricand la oricare dintre agentiile Eleven 11 din Romania.

8.5 Taxele de parcare, taxele de drum, amenzile sau orice alte taxe sunt suportate în totalitate de catre CLIENT.

8.6 Combustibilul nu este inclus în prețul de închiriere. CLIENTUL va returna Autoturismul cu aceeasi cantitate de combustibil cu care a fost livrat, evidențiată în Fișa de Livrare/Returnare Autoturism, în caz contrar va achita contravaloarea combustibilului lipsa plus o taxa fixă de realimentare in valoare de 15 €.

8.7 Returnarea Autoturismului în stare excesiv de murdară se taxează cu 50€. Notiunea „excesiv de murdar” reprezintă situația în care Autoturismul necesită curățirea în detaliu a interiorului acestuia, adică mai mult decât procedura obișnuită de spălare.Exemple: tapițerie pătată, urme de noroi pe bord, scaune sau banchetă, resturi perisabile lăsate prin Autoturism, altundeva decât într-o pungă menajeră, etc

8.8FUMATUL ESTE STRICT INTERZIS în toate autoturismele închiriate de la Eleven 11. În cazul în care Autoturismul este returnat cu dovezi că s-a fumat în interiorul acestuia, CLIENTUL va achita o penalizare in valoare de 124 Euro către Eleven 11.

În cazul în care Autoturismul a luat foc sau prezintă arsuri chiar și parțiale în interior din cauza fumatului, CLIENTUL este RESPONSABIL în totalitate pentru pagubele produse, chiar dacă a achizItionat Serviciul Risc 0. CLIENTUL va achita toate pagubele produse Autoturismului, evidențiate în devizul de reparație eliberat de

un service autorizat, taxa de administrare (reprezentand costurile administrative precum resursa umana, timp, combustibil, taxe si impozite, etc pentru gestionarea si rezolvarea cazului) și perioada de imobilizare.Asigurările Autoturismului NU ACOPERĂ daunele provocate din cauza fumatului!

8.9 Alte taxe sau penalități: Pierderea cheilor = 250 €; Pierderea Documentelor = 200 €; Pierderea accesoriilor = 70 €; Refuzul de a completa Declaratia de accident/incident (inclusiv in cazul achizitionării Serviciului Risc 0) = 150 Euro. In cazul in care Autoturismul nu este returnat in data si locatia stabilită în Contractul de Închiriere, LOCATARUL (CLIENTUL) va suporta în totalitate costurile de recuperare a Autoturismului. La costurile de recuperare se va adauga o taxă penalizatoare in valoare de 150 €.

ACORD DE DEBITARE ULTERIOARĂ A CARDULUI BANCAR

Eleven 11 își rezervă dreptul de a încasa ulterior de pe cardul bancar al CLIENTULUI: penalități, taxe, daune produse Autoturismului, lipsă de combustibil, amenzi, perioada cât Autoturismul este imobilizat în service din cauza daunelor produse (se calculează numărul de zile imobilizate inmultit cu tarifele standard prezentate pe site-ul www.eleven11.ro in sectiunea „Conditii inchiriere” ) plus o taxă fixă de administrare în valoare de 85 € (reprezentand costuri administrative precum resursa umana, timp, combustibil, taxe si impozite, etc pentru gestionarea si rezolvarea cazului). Prin semnarea Contractului de Închiriere, CLIENTUL a luat la cunoștință toate termenele și condițiile contractului și își dă acordul ca ulterior Eleven 11 sa poate încasa de pe cardul bancar al acestuia in termen de 1 an de zile de la semnarea Contractului de Închiriere, toate sumele prevazute in Contractul de Închiriere, insa numai in situatiile in care aceste sume sunt datorate in stricta conformitate cu clauzele contractuale.

9.JURISDICTIE/VALIDITATE:

9.1 Orice litigiu ce apare in derularea Contractului de Închiriere si care nu va putea fi solutionat pe cale amiabila, va fi solutionat de catre instanţele competente.

9.2 CLIENTUL este de acord că acest Contract de Închiriere este guvernat de legile in vigoare din România și orice actiune juridică se va desfășura în România. CLIENTUL este de acord că orice adăugiri sau modificari aduse acestor termene și conditii sunt nule si fără validitate dacă nu sunt convenite în scris și semnate de ambele părți.

10. FORŢA MAJORĂ ŞI CAZUL FORTUIT

10.1 Cazurile de forță majoră se notifică de Partea afectată celeilalte Părți în termen de 3 zile lucrătoare de la data producerii lor. Sunt considerate cazuri de forță majoră acele evenimente imprevizibile și insurmontabile, independente de culpa Părții care le invocă, și care fac obligațiile acestei Părți imposibil de executat, precum : calamitățile naturale, starea de război, revoluțiile, embargoul, actele puterii publice, etc. Dovada cazului de forță majoră se face cu certificatul de forță majoră eliberat de catre organele ablilitate.

10.2 Dacă forța majoră dureaza mai mult de 20 de zile lucrătoare, oricare dintre Părți are dreptul de a cere încetarea Contractului fără ca cealaltă parte să se poată opune, renunțându-se la executarea Contractului de Închiriere în continuare. În acest caz nici una dintre Părți nu are dreptul de a cere despăgubiri, dar are obligația de a-și îndeplini toate obligațiile până la data producerii cazului de forță majoră.

10.3 Prin „caz fortuit” se întelege o împrejurare care îşi are originea în câmpul de activitate al CLIENTULUI sau o imprejurare de origine externă, care nu are caracter extraordinar şi poate fi prevăzută şi evitată cu diligenţa şi grija de care este în stare omul cel mai capabil

11. PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL

11.1 SC Eleven 11 este înregistrat ca și operator de date cu caracter personal cu Nr.17687. LOCATORUL va administra şi prelucra în condiţii de siguranţă datele cu caracter personal.

11.2 CLIENTUL îşi exprimă acordul ca LOCATORUL să administreze şi să prelucreze datele sale cu caracter personal în vederea contactării CLIENTULUI, prelucrării cererilor, finalizării în condiţii optime a Contractului, furnizării informaţiilor privind serviciile oferite de LOCATOR, a facturării acestor servicii, inclusiv efectuării plăţilor în numerar, prin tranzacţii bancare sau a celor cu cardul, soluţionarea cererilor, întrebărilor sau reclamaţiilor CLIENTULUI, realizarea activităţilor de marketing ale LOCATORULUI si transmiterea datelor,

atunci când este cazul, altor furnizori de servicii în scopul realizării serviciilor solicitate de CLIENT.

11.3 Conform Legii 677/2001 CLIENTUL beneficiaza de dreptul de acces, de interventie asupra datelor, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale si dreptul de a se adresa justitiei. Totodata, CLIENTUL are dreptul de a se opune prelucrarii datelor personale care il privesc si sa solicite stergerea lor. Pentru exercitarea acestor drepturi va puteti adresa oricand reprezentatilor Eleven 11.

1. GENERAL CONDITIONS OF RENTAL
1.1 For renting a car, the CLIENT has to possess a national or international driving license, valid for at least 1 year and to present identification documents and a valid credit card issued on its name.

1.2 The international driving license is mandatory if the CLIENT possess a driving license in another writing than the Latin alphabet.

1.3 To qualify for a standard car rental, the main driver and additional drivers have to be at least 23 years old and to have a driver license valid for at least 12 months.

Eleven 11 offers the possibility to clients that are younger than 23 years old (minimum age is 18 years old) and/or have a driver license valid for less than 12 months in the following conditions:

– If the main driver or additional drivers have a valid driver license with less than 12 months of experience, the client will have to pay an “Inexperienced driver” fee of EUR 1000 ;

– If the main driver or additional drivers are younger than 23 years old (minimum 18 years old) and have a valid driver license with minimum 12 months of experience, they can rent a car if they pay the “Young driver” fee of EUR 35 for each day of rental.

2. VEHICLE PAYMENT/ RESERVATION

2.1 The fees are established and stated in EUR/day and they include: VAT,RCA Insurance (Compulsory Civil Liability Insurance for Motor), Rovinieta, Road Assistance with national coverage, the oil, Vehicle maintenance, suitable tires, depending on the season ( winter tires between 01 November – 31 March and summer tires between 01 April – 31 October), technical support 24h/24h.

2.2 The rental fee does not include the following: fuel costs, road taxes (others than Rovinieta, included in the rental price), any fines received for not complying with the driving rules on public roads and the national legislation in force, bridge passing taxes, stationary taxes on airports, etc. The full payment of these amounts shall be incurred to the CLIENT.

2.3 The full payment can be made in advance, via bank transfer, on www.eleven11.ro website or at the signing of the rental Agreement by credit cards (VISA, MASTERCARD) in EURO and/or RON, calculated according to the Unicredit Bank exchange rate + 1% on payment day.

The policy for canceling a reservation already paid and confirmed

The CLIENT can cancel a reservation that was paid in advance, via wire transfer in the following conditions:

a) If the date and time of pick-up is more than 24h than the cancellation date, the client will receive the full amount paid MINUS 20 euro that represents bank commission charges and logistical fees.

b) If the date and time of the pick-up is less than 24h than the cancellation date, the pre-paid amount will NOT be refunded. Eleven 11 will issue a credit voucher for the full pre-paid amount, wich the CLIENT can use at a future reservation .

*If the CLIENT wants to cancel a reservation and block the amount paid in advance for a future reservation, we will issue a credit voucher for the full amount. All cancellations will be announced via e-mail at reservations@Eleven 11.ro. The cancellation cannot be made via telephone or any other communication except e-mail.

2.4 The reservation of the Vehicle shall be considered certain only after the CLIENT accepts the rental offer and after the CLIENT receives “the Reservation Confirmation” and the unique reservation code by e-mail.

2.5 The Reservation shall be confirmed for a class/category of vehicle and not for a specific vehicle. Eleven 11 cannot guarantee a specific trademark, model, motorization or color of the Vehicle.

2.6 Provided that at the time of the delivery, Eleven 11 does not have a vehicle available of the class for which it confirmed a reservation, it shall deliver a vehicle from the immediate superior class without additional costs for the CLIENT.

3. DELIVERY/RETURNING OF THE VEHICLE

3.1 Eleven 11 provides shuttle service (shuttle bus) free of charge for its clients from Departure Terminal of the airport to the Eleven 11 working point and vice versa, located in the place where

delivery and returning of the Vehicle were mutually agreed by signing the Rental Agreement.

3.2 The rental car was handed to the customer with a copy of the original bead to prevent the commission of offenses.

Eleven 11 SRL is committed to make available, on request, to any state institutions the original car bead within 48 hours.

3.3 The Vehicle shall be delivered in good functioning conditions, clean and hygienic, without any other dysfunctionalities and damages of the coachwork or interior than those emphasized on the “Delivery/Returning Paper” at “Delivery” section.

3.4 The CLIENT acknowledges and verifies the Vehicle’s situation before signing the Rental Agreement and any complaints regarding its situation shall be mandatoryly brought on delivery date and they shall be detained in the Delivery Paper/Returning of the Vehicle, at the “Delivery” section, the CLIENT being fully and directly responsible for any damage which has not been mentioned in the document mentioned above. Claims/objections regarding the Vehicle’s situation following the delivery are not acceptable.

3.5 The CLIENT undertakes to return the Vehicle together with all documents, keys, accessories and equipment in good condition (as they were taken over) at the place and time agreed in the Rental Agreement.

3.6 If there is a delay of more than three hours regarding the time specified for returning the Vehicle in the Rental Contract, the LESSOR reserves the right to inform the Police about the theft of the Vehicle, excepting the case when the CLIENT notifies Eleven 11 about its option of extending the Vehicle rental period.

3.7 If the Vehicle is returned by night or dirty and the identification of the eventual damages is impossible, the guarantee shall be relieved (reimbursed) within 2 business days after the LESSOR had all proper conditions for inspecting the Vehicle.

3.8 The Delivery and Returning of the Vehicle shall be done during the working program of Eleven 11 (08:00 AM – 06:00 PM). In case the Delivery or Returning take place outside these hours or during the days qualified as public holidays a fee shall be perceived in amount of Euro 10 for Delivery or Returning outside the program hours, respectively Euro 25 for Delivery or Returning during the days qualified as public holidays.

3.9 The Returning of the Vehicle in any other city than the city where the Vehicle has been taken over is possible only with the prior written consent of Eleven 11and depending of the transfer possibility. For this service called “One Way Rent”, a transfer fee will be applied depending of the city in which the Returning will take place and the city from which the Vehicle has been rented. The fees for this service are presented in the table below:

4. USE OF THE VEHICLE

4.1 The CLIENT takes full responsibility (financial, civil and criminal) for the non-compliance of the using conditions provided in the Rental Contract.

4.2 The CLIENT undertakes to drive the Vehicle in compliance with all legal dispositions regarding driving on public roads and consents that the Vehicle will not be used and driven:

a) in contradiction with the traffic, legal rules or other regulations;

b) for passenger transport purposes or any kind of transport of goods for a remuneration or to push or tow any vehicle, trailer or other object;

c) while the driver is under alcoholic, drugs or any other forbidden substance’s influence;

d) in any kind of race, test, contest, off-road, as school-driving vehicle or for hunting activities;

e) on roads flagged as closed to the public driving or loaded over the maximum admitted load or over the maximum number of persons as specified in the vehicle’s coupon.

f) in any illegal activity;

g) on flooded areas or for crossing water courses;

h) other than according to the instructions and recommendations of the Vehicle’s manufacturer which the CLIENT received together with the hereof on delivery date;

4.3 The Vehicle shall be used exclusively on Romania’s territory, crossing the boarders being possible only in the case when the LESSOR gives its written consent through a document that stipulates expressly this,by blocking an extra guarantee on the main driver’s credit card (VISA or MASTERCARD) and by paying down an additional fee per day (provided in the first page herein) for each day spent outside Romania.

Outside Romania, Eleven 11 does not offer road assistance to the CLIENT. Consequently, this service is not included in the rental fee. The repatriation fee of the Vehicle to the Romanian border shall be entirely incurred to the CLIENT.Leaving the Romania’s territory with the rented Vehicle is possible only in the following countries, members of the European Union: Hungary, Bulgaria, Austria, Czech Republic, Slovakia, Greece. Taking into consideration that the Cross Border service is not available for all categories of vehicles, the CLIENT declares that he has verified the availability of this service before confirming the reservation.

4.4 The Vehicle can be driven only by the signing person of this Agreement or only by a specified person herein and authorized by Eleven 11.
4.5 The CLIENT shall not let under any circumstances the doors, windows, carrier or the vehicle itself opened and shall not let in any case the keys or vehicle documentation in the Vehicle.
4.6 In case of malfunction or any other damage, car repairs must be done by an authorized service location elected by the LESSOR only with consent of the LESSOR and in accordance with its instructions.
4.7 The CLIENT cannot in any circumstances sell or rent the Vehicle or place it as a gurantee.
4.8 In case of accident/incident or any malfunction, the Technical Assistance phone number is available NON-STOP 0040.374.779.709 and the CLIENT undertakes to inform without delay the LESSOR which will assist him and give all the instructions according to the situation.

5. INSURANCES/RESPONSABILITIES

5.1 The Vehicle is insured for damages caused to third parties during the period mentioned herein.
By agreeing to the terms of the Rental Contract, the CLIENT accepts the terms and conditions of the insurance with the franchise (Collision Damage Waiver – CDW) contained in sections 4. and 6. and through which the financial responsibility is reduced regardless of the culpable party for producing the ensured event, to a mandatory minimum amount for theft or for damaging the rented Vehicle. The minimum mandatory amount represents the insurance franchise (excess) which is the equivalent of the guarantee, object of Section 6 below.
5.2 Personal insurance of the CLIENT, the passengers, the luggage or of any goods shall not be subject to the Rental Agreement and is not covered by the Vehicle insurance, the LESSOR being not responsible for any damage or deterioration of the above.
5.3 If, following the use of the Vehicle, any claims arise towards the LESSOR, the CLIENT shall exempt the LESSOR of any liability. The LESSOR shall not be liable for any damages or losses of the CLIENT and for any damages produced by CLIENT’s fault.
5.4 In case of accident, total or partial theft or destruction of the Vehicle by CLIENT’s fault (exclusive or mutual), action confirmed by the relevant authorities, the CLIENT shall be held liable with the amount retained as Guarantee, except the cases when the produced damages in case of accident, total or partial theft or destruction are not covered by the insurance policies, being expressly excluded and mentioned per se within the Rental Contract.
5.5 The Guarantee shall not be reimbursed or shall be refunded only partially in the expressed cases provided under art 6.4 herein.
5.6 The Guarantee may be formed as an insurance franchise for situations when insured risks occurs by CLIENT’s fault. The CLIENT is fully liable and has to pay all damages, costs and/or losses if the driver is under alcoholic or drugs influence, if the conditions provided by the Rental Agreement have not been observed as well as in the case when he does not present the necessary documents issued by the police (in case of theft, accident or any other incident).
5.7 In case of criminal offense, the CLIENT is civil, criminal and financial liable. In case of theft, if the CLIENT does not hand over the keys and the Vehicle’s documentation along with the theft proof (the record of findings) issued by the police, the CLIENT is fully liable: financial, civil and criminal, all the insurances losing their validity in this situation.
5.8 In case the Vehicle is not returned on the date stated in the Rental Agreement or in case of using it beyond the rental term, without a prior written approval in this regard from the LESOOR, the CLIENT shall be fully liable (financial, civil and criminal), undertaking to pay the Vehicle rental until the recovery or returning date and all the costs incurred to the LESSOR for the Vehicle recovery. This action constitutes criminal offense and shall be sanctioned according to the law in force. After the date provided by the Rental Agreement for returning the Vehicle plus one hour no insurance shall be valid anymore.
5.9 Non-compliance with the obligations mentioned in the above paragraph leads to termination of the insurance’s effect and the liability for the damages produced shall fully incur to the CLIENT, including the unrealized income during the period of immobilization of the Vehicle.
Eleven 11 shall not be liable for anything than illegal actions committed by their fault by performing the service made available to the CLIENT except the cases when the damage has been caused by the CLIENT with intent or gross negligence or the damage has been caused by the heath state of the CLIENT or third party action.
The damages caused by imprudence or negligence shall exonerate Eleven 11 of liability to the fullest extent possible and the CLIENT understands to be exclusively liable for damages caused directly or indirectly, partially or totally by the CLIENT’s behavior, renouncing to request any compensations from Eleven 11.

6. THE GUARANTEE/ “RISK 0” SERVICE

6.1 On the signing of the Rental Agreement, the CLIENT has to block a Guarantee in amount between Euro 200 and Euro 2.000.
6.2 The blocked amount as Guarantee shall be established depending on the class of the reserved vehicle (category), highlighted within the Reservation Voucher (The Confirmation) and the Rental Agreement, the CLIENT being aware of the exact value of the Guarantee precedent to concluding the Rental Agreement, respectively even on the date when he elects the vehicle object of the Rental Agreement.
6.3 The Guarantee shall be fully reimbursed to the CLIENT in the following conditions:
a) the Vehicle needs to be returned without any defects or damages caused by third parties others than those highlighted on “Delivery/Returning Paper” at “Delivery” section;
b) in case of damages/defects to the Vehicle caused by third parties, the CLIENT shall present all the necessary documents according to the respective situation and which attest its innocence (within Section 7 herein are highlighted the necessary documents);
c) The Vehicle is not returned excessively dirty (issue mentioned under art. 8.3);
d) The Vehicle has been returned with the same quantity of fuel as delivered, highlighted within the Rental Agreement or in the “Delivery/Returning Paper”;
e) The accessories (i.e. GPS, child chair, snow chains, etc) delivered together with the Vehicle on delivery date need to be returned in functioning conditions, without damages or defects other than those highlighted on “Delivery/Returning Paper” at “Delivery” section;
6.4 The total amount representing the Guarantee or a part of it shall not be reimbursed if:
a) the Vehicle has malfunctions or damages, scratches or damages of the paintwork, car body or interior (upholstery, board etc), bent wheel rims, cracked, defective tires or any other malfunctions and defects other than those highlighted on “Delivery/Returning Paper” at “Delivey” section. Quantification of the damages shall be realized by relative to the international online service AUDATEX and Eleven 11 has the obligation to make available to the CLIENT an excerpt of the report issued by AUDATEX in electronic format, by e-mail, at the address mentioned within this Agreement, precedent to the date when the necessary amounts for repairs were retained in accordance with AUDATEX report. The CLIENT declares that he consents with the utilization of this impartial way of quantification of the eventual damages.
b) The CLIENT does not return the keys, documentation or any other accessories received on delivery date of the Vehicle;
c) Returning of the Vehicle does not observe the time and place established by the parties (except the case when the CLIENT notifies the LESSOR and the LESSOR consents in writing upon the modification of the date and place for the Vehicle’s returning);
d) On the date of returning the Vehicle, the technical status of the Vehicle does not correspond with the one from delivery date or if the gearbox or the engine present malfunctions caused by inadequate use, either visible and recognized by the CLIENT or detected by evaluation in authorized service within 48 business hours from the moment when the Vehicle has been returned, the CLIENT, having the right to be informed by e-mail, at the address provided within this Agreement, will be informed in relation to the time and place when the evaluation shall be done and at which he has the right to participate;
e) the CLIENT did not observe the above mentioned conditions or other conditions that incur to him by signing the Rental Agreement and following which damages were caused to the Vehicle;
f) If the rental car is returned with damages, others then the ones those emphasized on the “Delivery/Returning Paper” at “Delivery” section, the customer must present at the car return the record of findings from the Police, Annex 2 (for the insurance company), as well as the Repair Authorization (all signed by the Police officer that wrote the finding record and the stamp of the Police section).If not respected, the entire deposit will be charged.
6.5 Risk 0 Service may be purchased at the fee mentioned within the Rental Agreement, calculated depending on the number of days of rental and the reserved vehicle’s class having a value ranging between Euro 15 and Euro 100 per day and represents an optional engagement of the CLIENT through which the latter:
a) Reduces its financial liability to 0 in case of damage by its own fault or by the fault of an unknown author;
b)Benefits of replacement vehicle anywhere in Romania within 4 hours from the notice of the incident/accident;
c)Benefits of Road Assistance non-stop on Romania’s territory;
d) Reduces the value of the standard Guarantee at 0 Euro;
e) Has food and accommodation or the equivalent of the transport to home covered by Eleven 11 in total amount of Euro 70, in case one of the insured risks takes place;
To have the costs of food and accommodation or transport to home (only on Romania’s territory) covered, the CLIENT has to hand over on returning date of the Vehicle the Fiscal Bill representing the costs incurred with needs to mandotary be issued with the identification data of the Eleven 11 company mentioned within the Rental Agreement.

6.6 Risk 0 Service does NOT COVER situations when the CLIENT:

a) Drove under the influence of alcohol, drugs or any other substances forbidden by the law;
b) Did not stop the Vehicle IMMEDIATELY after an accident/incident causing additional damages/malfunctions to it;
c) In case of accident, did not inform the Police or other competent authorities and did not obtain the record of findings;
d) Did not inform Eleven 11 within 12 hours in relation to road event occurred and did not fill on returning the Vehicle the affidavit on its own responsability regarding the circumstances in which the accident/incident has occured;
e) Used the Vehicle for illegal purposes, such as but not limited to smuggling, illegal transportation of articles or goods, theft etc;
f) Drove the Vehicle overloaded, used the Vehicle for pushing or tugging other vehicles, tugs or other objects or to transport persons over the maximum capacity of the Vehicle, against the registration certificate;
g) Drove the Vehicle on unmarked roads on the Official Map of Romania, unpaved or rough (forest road), on road closed to public driving, in industrial areas or at the crossing of water courses resulting damages/malfunctions produced to the rented vehicle;
h) Used the Vehicle in contests, races or auto tests resulting damages/malfunctions produced to the rented Vehicle;
i) Used the Vehicle inadequately (to the contrary of the producer’s warnings) or in a destructive way, reason for which he caused damage to the engine, gearbox, wheels, tires or to the interior of the Vehicle;
j) in case of Vehicle theft, did not handover to Eleven 11 the keys and the Vehicle’s documents, the theft proof (the record of findings) issued by the competent Police department and the affidavit on its own responsability regarding the circumstances the event has occurred;
k) Drove outside the borders and territory of Romania, without the prior written approval of the LESSOR;
l) Permitted, by its own will or not, the driving of the Vehicle by a person unauthorized by Eleven 11 trough the Rental Agreement, fact proven through the Official Documents executed by the relevant authorities subsequently to the accident/incident;
m) Fueled the Vehicle with other fuel than the one indicated by the manufacturer (noted in the registration certificate) and highlighted on the exterior and interior side of the tank lid, fact that determines the CLIENT’s obligation to incur the costs of the tow, repairs, corresponding refuel, the period during which the vehicle was immobilized in service because of the damages produced and the administration fee (representing administrative costs such as human resources, time, fuel, taxes and fees, etc for management and solution of the situation);
If the CLIENT has purchased a Risk 0 Service and produced a damage/malfunction to the Vehicle initially rented, at the moment of receiving a replacement vehicle the CLIENT shall pay the equivalent or difference of the Risk 0 Service, as the case may be, for the new vehicle received at the rate specified in the Rental Agreement, otherwise Eleven 11 will block a standard Guarantee related to the class (category) of the Vehicle reserved.

7. ACCIDENTS/INCIDENTS, MALFUNCTIONS OR THEFT

In case of accident/incident or theft/theft attempt proven by Official Document issued by the competent authorities, the CLIENT has the following obligations, irrespective if he purchased Risk 0 Service or not:
a) To not abandon the Vehicle and to observe the legislation regarding leaving the place of the accident;
b) To take all the possible measures in order to limit the damages;
c) To inform without delay the Police of the locality in which the accident/incident took place in order to ascertain the accident/incident and to execute the legal procedures;
d) To inform the LESSOR in relation to any accident/incident produced, fire, theft or theft attempt even if the damage is only partially, at the assistance number available NON STOP 0040.374.779.709 within 12 hours since the accident/incident occurred;
e) To obtain the record of findings from the Police, Annex 2 (for the insurance company), as well as the Repair Authorization (all signed by the Police officer that wrote the finding record and the stamp of the Police section).
f ) To hand over to the LESSOR the keys and the vehicle’s documents as well as the documents mentioned above (point e);
g) To hand over to the Eleven 11 representatives at the returning of the Vehicle the Affidavit of the accident/incident (available in the glove compartment of the Vehicle) filled according with the reality regarding the circumstances in which the incident with the rented Vehicle has occurred.

8. TAXES/PENALTIES

8.1 First hour of delay relative to the established hour for returning shall be free of charge. Exceeding with more than an hour shall be penalized with the equivalent of a day of renting, plus equivalent of the additional services according to the Rental Agreement at the rates set forth herein.
8.2 The Guarantee may be formed as an insurance franchise for situations in which the insured risks occurre only in the cases when the incident causes pertains to the CLIENT and/or is provoked by unknown authors except the case when the CLIENT pays the fee “Risk 0”, being no longer liable for the cases in which the fault of the damage/incident pertains, under the conditions described at Section 6.
8.3 The rental price and also the Guarantee are calculated based on the prices made available to the CLIENT within the Agreement and shall be paid in advance on delivery date of the Vehicle. The payment made on rental date cannot, under any circumstances, be used for extending the rental period. If the CLIENT wishes to prolong the rental period, he needs to obtain in advance the written approval of the LESSOR and to pay in advance any prolongation of the hereof. In case the CLIENT does not pay the bill on issuance date, the CLIENT shall also pay penalties in amount of 0.5% of the value of the bill per day of delay.
8.4 If the Vehicle is returned before the expiration term, the amounts paid in advance are not reimbursed. Because we appreciate our clients, in this case a voucher shall be issued equivalent to the value unused which may be used anytime at any of the Eleven 11 agencies.
8.5 Parking taxes, road taxes, fines or any other taxes shall be fully incurred to the CLIENT.
8.6 The fuel is not included within the rental price. The CLIENT shall return the Vehicle with the same quantity of fuel than the one with which it was delivered, highlighted within the Delivery/Returning Paper of the Vehicle, otherwise the CLIENT shall pay the equivalent of the missing fuel plus a fixed tax of refuel in amount of Euro 15.
8.7 The returning of the Vehicle excessively dirty compared to the initial state shall be sanctioned with a tax in amount of Euro 50.The notion of “excessively dirty” means the situation in which the Vehicle needs detailed cleaning of the interior,namely more than a simple washing procedure.For example:stained upholstery, traces of mud on board, chairs or bench,perishable leftovers in the Vehicle,but not into a trash bag, etc.
8.8 SMOKING IS STRICTLY FORBIDDEN in all vehicles rented by Eleven 11. In case the Vehicle is returned with proofs which confirm smoking in the interior of the Vehicle, the CLIENT shall pay a penalty tax amounting Euro 124 to Eleven 11.
In case the Vehicle is set on fire or presents traces of burning even partially in the interior because of smoking, the CLIENT is fully LIABLE for the damages produced even if he purchased Risk 0 Service. The CLIENT shall pay all damages produced to the Vehicle, highlighted within the repair estimate issued by an authorized service, the administration fee (representing administrative costs as human resource, time, fuel, taxes and fees etc for management and settlement of the situation) and the immobilization period. The insurances of the Vehicle DO NOT COVER damages caused by smoking!
8.9 Other taxes and penalties: Loss of keys = 250€; Loss of the documents = 200€; Loss of the accessories = 70€; Refuse to fill the Affidavit of accident/incident (including the case when purchased Risk 0 Service) = 150€. In the case that the Vehicle is not returned at the time and place established under the Rental Agreement, the LESSOR (the CLIENT) shall incur full costs of recovering the Vehicle. Additionally to the recovery costs a penalty tax in amount of Euro 150 will be added.
DEBIT AGREEMENT UPON THE CREDIT CARD
Eleven 11 reserves the right to further collect from the CLIENT’s credit card: penalties, taxes, damages produced to the Vehicle, missed fuel, fines, the period when the Vehicle was immobilized in service because of the produced damages (it will be calculated the number of days of immobilization X standard rate for rental/day as displayed on the website www.Eleven 11.ro,in “Terms & Conditions” section) plus a fixed tax of administration in amount of Euro 85 (representing administrative costs as human resources, time, fuel, taxes and fees, etc for the management and settlement of the situation). By signing the Rental Agreement, the CLIENT acknowledges all terms and conditions of the Agreement and consents that Eleven 11 may collect from its credit card during 1 year from the signing of this Agreement, all amounts provided by the Rental Agreement, but only in the cases in which such amounts are due strictly in accordance with the contractual provisions.

9. JURISDICTION/VALIDITY

9.1 Any dispute that appears during the performance of the Rental Agreement and cannot be solved amiably, shall be solved by the competent courts.
9.2 The CLIENT consents that the Rental Agreement is governed by the legislation in force in Romania and any legal action shall take place in Romania. The CLIENT consents that any additions or amendments to this terms and conditions are null and void if not convened in writing and signed by both parties.

10. FORCE MAJEURE AND FORTUITOUS CASE

10.1 The cases of force majeure shall be notified by the affected Party to the other Party within 3 business days from the occurrence. It shall be considered force majeure cases those unpredictable and unavoidable events irrespective of the fault of the Party that invokes it and which makes the obligations of this Party impossible to execute, for example: natural disasters, war, revolutions, embargo, public authority’s acts, etc. Proof of the force majeure case shall be made with the certificate of force majeure issued by the competent authorities.
10.2 If the force majeure continues for more than 20 business days, any of the Parties is entitled to request termination of the Agreement without the possibility for the other party to object, renouncing on the execution of the Agreement. In any case neither of the Parties have the right to claim compensation, but they have the obligation to execute all their obligations until the date when the force majeure case occurs.
10.3 “Fortuitous case” means a circumstance which has the origin in the activity area of the CLIENT or a circumstance of external origin which has no extraordinary character and may be predicted and prevented with the care and diligence of the most capable person.

11. DATA PROTECTION

11.1 SC Eleven 11 is registered as data operator under no. 17687. The LESSOR shall administrate and process the data offered by the CLIENT in safe conditions.
11.2 The CLIENT consents that the LESSOR administrates and processes its data in order to contact the CLIENT,to process its requests,to execute this Agreement in optimal conditions,to provide information regarding the offered services by the LESSOR,to invoice these services, including cash payments through bank transactions or by card,to solve the requests, queries and claims of the CLIENT, to perform marketing activities and to transmit the data, if the case, to other services providers in order to execute the services requested by the CLIENT.
11.3 In accordance with Law no. 677/2001 the CLIENT benefits of access right, intervention right upon the data, the right to not be subject to an individual decision and the right to address to any court. At the same time, The CLIENT has the right to oppose data processing related to you and to request its deletion. In order to exercise these rights you can contact a Eleven 11 representative at any time.